خبرنگاران شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی به میزبانی بندرانزلی

به گزارش آفتاب صبا، رشت-خبرنگاران-دور رفت فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور 12 تیم در سه استان شروع شد که بندرانزلی در استان گیلان میزبان این دوره از مسابقات است.

خبرنگاران شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی به میزبانی بندرانزلی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دور رفت فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور 12 تیم در سه گروه چهارتیمی شروع شده که شهرهای یزد، ساری و بندر انزلی میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده دارند.

در انتها این دوره از مسابقات تیم های اول و دوم، و دو تیم از بهترین تیم های سوم و در مجموع 8 تیم به مرحله بعد راه پیدا می نمایند و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده دور برگشت این مسابقات در شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.

در روز نخست این دوره از رقابت ها دو تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار و شهرداری بندرعباس به مصاف هم رفتند که در نهایت با توجه به نتیجه تساوی 3 بر 3 در وقت قانونی مسابقه، شهرداری بندرعباس توانست در نهایت با ضربات پنالتی 6 بر پنج تیم فوتبال منطقه آزاد چابهار را شکست دهد.

در شب دوم این رقابت ها نیز تیم پارس جنوبی بوشهر در دومین ملاقات خود به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که در انتها توانست 6 بر 4 شهرداری بندر عباس را در وقت قانونی شکست دهد و با کسب 6 امتیاز در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار بگیرد.

در ادامه این رقابت ها تیم شاهین خزر رودسر به مصاف تیم منطقه آزاد چابهار رفت که توانست با نتیجه 4 بر 3 نخستین پیروزی خود را در دور رفت رقابت ها ثبت کند.

آخرین بازی دور رفت گروه اول عصرپنج شنبه با حضور هر چهار تیم برگزار می گردد .

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 964

به "خبرنگاران شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی به میزبانی بندرانزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی به میزبانی بندرانزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید