جشنواره تجسمی فجر 12 ، حضور گالری های کشور با 335 اثر

به گزارش آفتاب صبا، در بخش چارسوی هنر دوازدهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر، آثار گالری های کشور با 335 اثر به نمایش گذاشته می شود.

جشنواره تجسمی فجر 12 ، حضور گالری های کشور با 335 اثر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در دوازدهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر و در ادامه سیاست هایی که در بخش رونق بازار هنر از سال گذشته آغاز شده بود، امسال 33 گالری با 335 اثر در بخش چارسوی هنر حضور دارند و این آثار برای نمایش و فروش ارائه می شود.

یک گروه انتخابی در سالی که گذشت فعال بوده اند تا کمیت و کیفیت فعالیت گالری های کشور را ارزیابی کنند و در واقع بخش چارسوی هنر برآیند نمایشگاه های سالیانه گالری ها است.

گالری های تهران و شهرستان ها آثار خود را به دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می آوردند که به دو صورت این آثار نمایش داده می شوند. بخشی از آنها در غرفه های گالری ها به نمایش گذاشته می شود و برخی نیز به صورت یک نمایشگاه واحد است و آثار کنار هم و بدون ذکر نام گالری چیدمان می شوند که دو طبقه در موسسه فرهنگی هنری صبا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

امسال بخش چارسوی هنر در قالب 16 غرفه و 22 اکسپو برگزار می شود. تعداد آثاری که در بخش غرفه ها به نمایش در میآید، 210 اثر و تعداد آثار بخش اکسپو نیز 125 اثر است.

نگارخانه های چاسوی هنر 98 (به ترتیب الفبا) عبارتند از: آریانا (تهران)، آس (تهران)، آگ (تهران)، آسوریک (مازندران/سلمان شهر)، آویسنیت (یزد)، اثر (تهران)، احسان (تهران)، اسپیناس (تهران)، ایده (تهران)، باروک (تهران)، ترانه باران (تهران)، تِم (تهران)، ثالث (تهران)، جاوید (تهران)، دستان (تهران)، دیبا (اصفهان)، راضی (یزد)، رنگ و ترنگ (مازندران/تنکابن)، ژینوس (تهران)، شَلمان (تهران)، شَمیده (تهران)، شیرین (تهران)، شیث (تهران)، عکاسان جوان (تهران)، گویا (تهران)، لاجوردی (تهران)، محسن (تهران)، مژده (تهران)، ملک (تهران)، نقش و خط (تهران)، هفت آینه (مازندران/ساری)، هگمتانه (همدان)، هونره (اصفهان) .

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز 29 بهمن تا 5 اسفند در فرهنگستان هنر، موسسه صبا برگزار می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 564

به "جشنواره تجسمی فجر 12 ، حضور گالری های کشور با 335 اثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تجسمی فجر 12 ، حضور گالری های کشور با 335 اثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید