ثبت 60 اختراع بین المللی، دستاورد فناوران البرزی، فناوران احتیاج خود را چگونه گزارش نمایند؟

به گزارش آفتاب صبا، ثبت 60 اختراع بین المللی فناوران البرزی شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری این استان صورت گرفت.

ثبت 60 اختراع بین المللی، دستاورد فناوران البرزی، فناوران احتیاج خود را چگونه گزارش نمایند؟

به گزارش خبرنگار از ، موسسه فناور نوفن حامی البرز مستقر در پارک علم و فناوری این استان که کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی نیز است از ثبت 60 اختراع بین المللی برای شرکت های دانش بنیان و فناور اطلاع داد.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در این باره گفت: این شرکت در حوزه مالکیت فکری شامل ثبت اختراع، طرح های صنعتی و علائم تجاری در سطح ملی و بین المللی فعالیت می نماید.

او اضافه کرد: خدماتی که شرکت مذکور ارائه می دهد علاوه بر موارد فوق شامل تبادل فناوری، شناسایی احتیاج و پیدا کردن شرکت های دانش بنیان و فناورهایی است که می توانند این احتیاجها را رفع نمایند و در نهایت ایجاد ارتباط بین طرفین فناوری است.

مهدوی گفت: این شرکت جهت ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان، کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی است که شرکت های متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه غزال احتیاج مربوطه خود را انتخاب نمایند و این شرکت به عنوان کارگزار خدمت، این احتیاج را تامین خواهد نمود.

او اضافه کرد: حدود 75 تا 90 درصد این خدمات توسط صندوق نوآوری به صورت حمایتی و بلاعوض به شرکت های دانش بنیان عرضه می گردد و مبلغ این یاری ها در بعضی موارد به حدود دویست میلیون تومان نیز می رسد.

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 853

به "ثبت 60 اختراع بین المللی، دستاورد فناوران البرزی، فناوران احتیاج خود را چگونه گزارش نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 60 اختراع بین المللی، دستاورد فناوران البرزی، فناوران احتیاج خود را چگونه گزارش نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید