تیراندازی های خونبار در آمریکا 4 کشته و زخمی بر جا گذاشت

به گزارش آفتاب صبا، مقام های پلیس آمریکا خبر دادند، دو تیراندازی جداگانه در شهر نیویورک به کشته و زخمی شدن چهار آمریکایی منجر شده است.

تیراندازی های خونبار در آمریکا 4 کشته و زخمی بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنان قربانی می گیرد و در تازه ترین مورد این خشونت ها، تیراندازی های مرگبار در شهر نیویورک خبرساز شده است.

منابع رسانه ای محلی در نیویورک گزارش دادند، آدینه شب (به وقت محلی) وقوع دو تیراندازی در این شهر آمریکا چهار کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش نیویورک پُست، پلیس آمریکا اعلام نمود در نتیجه دو تیراندازی جداگانه در منطقه بروکلین و منهتن یک مرد کشته و سه نفر زخمی شدند.

طبق این گزارش، اولین تیراندازی ساعت 22:13 به وقت محلی نیویورک به پلیس گزارش شد. با رجوع ماموران پلیس، آن ها با دو نفر که زخمی شده بودند، روبرو شدند.

پلیس آمریکا اطلاع داد، یک جوان 32 ساله که از ناحیه گردن هدف گلوله نهاده شده بود، در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داد. پلیس بعلاوه اعلام نمود هیچ مظنونی را در ارتباط با این تیراندازی دستگیر نکرده است.

قبل از این تیراندازی در نتیجه خشونت مسلحانه در ساعت 21 در نیویورک، به دو نفر در خیابان اینوود تیراندازی شده بود. در نتیجه این تیراندازی یک جوان 29 ساله از ناحیه سر به شدت هدف گلوله نهاده شد و یک جوان 20 ساله هم از ناحیه بازو زخمی شد.

به گفته پلیس نیویورک، سه مظنون تیراندازی ساعت 21 آدینه شب (به وقت محلی) با یک خودرو از محل حادثه گریختند و کوشش ها برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1728

به "تیراندازی های خونبار در آمریکا 4 کشته و زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی های خونبار در آمریکا 4 کشته و زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید