تفاهم نامه همکاری فدراسیون بدنسازی ایران و فدراسیون جهانی به امضا رسید

به گزارش آفتاب صبا، تفاهم نامه همکاری فدراسیون بدنسازی ایران و فدراسیون جهانی با حضور رافائل سانتونخا و عبدالمهدی نصیرزاده به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری فدراسیون بدنسازی ایران و فدراسیون جهانی به امضا رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعدازظهر امروز، آدینه 20 فروردین ماه تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و فدراسیون جهانی پرورش اندام به امضا رسید. این مراسم با حضور رافائل سانتونخا رئیس IFBB و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی ایران، حسن کرباسی سرپرست دبیری و حسین اخلاقی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی برگزار گردید.

از مفاد این تفاهم نامه می توان به کوشش فدراسیون بدنسازی ایران در راستای اشاعه ورزش پاک و کنترل دوپینگ، کوشش در راستای ورود رشته های زیر مجموعه IFBB به بازی های آسیایی وکوشش در راستای ارتقا برند IFBB در ایران اشاره نمود.

همچنین در مقابل فدراسیون جهانی پرورش اندام هم در بندهایی از این تفاهم نامه متعهد به اعطای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی به ایران شده و در بخش آموزش نیز اختیار برگزاری دوره های بین المللی داوری و مربیگری را به انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی ایران داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1383

به "تفاهم نامه همکاری فدراسیون بدنسازی ایران و فدراسیون جهانی به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری فدراسیون بدنسازی ایران و فدراسیون جهانی به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید