تعطیلی مراکز تعویض پلاک در مراکز 11 استان قرمز کرونایی، نوبت های رزرو شده باطل است خبرنگاران

به گزارش آفتاب صبا، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره گذاری در مراکز 11 استان با شرایط قرمز کرونایی و ابطال نوبت های رزرو شده اطلاع داد.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در مراکز 11 استان قرمز کرونایی، نوبت های رزرو شده باطل است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی 11 مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در مراکز استان ها اطلاع داد و گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک در شهر های تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان به دلیل قرار دریافت در شرایط قرمز کرونایی از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی گفت: اراک، خرم آباد و بوشهر و ارومیه از روز شنبه در شرایط قرمز قرار گرفته و فعالیت مراکز تعویض پلاک در آن ها تعطیل بود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان اینکه با بازگشت به شرایط نارنجی فعالیت مراکز تعویض پلاک از سر گرفته می گردد در پاسخ به دیگر پرسش در مورد شرایط نوبت های رزرو شده شهروندان توضیح داد: افرادی که نوبت اینترنتی گرفته اند برایشان پیامک ارسال و اعلام شد که نوبت رزرو شده باطل است؛ این افراد بعد از باز شدن سیستم می توانند دوباره نوبت رزرو نموده و برای دریافت خدمات به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.

سرهنگ محمدی در مورد اعتبار وکالتنامه ها گفت: به تعداد روز هایی که مراکز تعویض پلاک به خاطر شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده اند به همان تعداد به اعتبار وکالتنامه ها به طور اتوماتیک افزوده می گردد.

وی گفت: شهرستان های دیگرکه در شرایط قرمز قرار دارند فعالیت مراکز تعویض پلاک در آن ها هم تعطیل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1376

به "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در مراکز 11 استان قرمز کرونایی، نوبت های رزرو شده باطل است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در مراکز 11 استان قرمز کرونایی، نوبت های رزرو شده باطل است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید