تصویب یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی موافقت کردند.

تصویب یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کنندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- یکشنبه- یک فوریت طرحی برای تامین کالاهای اساسی را تصویب کردند.

جبار کوچکی نژاد کننده رشت در مجلس به عنوان کننده درخواست کنندگان یک فوریت این طرح گفت: این طرح شبکه توزیع را اصلاح می کند و دست دلالان و واسطه گران و واحدهای اقتصادی که در کمین هستند را کوتاه می کند.

وی اضافه نمود: این طرح یارانه ها را هدفمند کرده کرده و به واسطه آن مردم می توانند از عنایت نظام جمهوری اسلامی برخوردار شوند، همه می دانند که سلامت مردم در خطر است بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز پژوهش ها، استفاده مردم از کالاهای اساسی مانند گوشت و بسکمک از اقلامی که باید سلامت مردم را تامین کند، بسیار کمتر شده است و این سلامت مردم را به خطر می اندازد.

کنند رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: فوریت این طرح مورد درخواست همه مردم و نیازمندان است و قشرهای زیادی از جامعه از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را هدف قرار داده است.

مالک شریعتی نیاسر در موافقت با این طرح گفت: پیکره اقتصاد کشور دچار بیماری رکود و تورم است که باید درمان شود سلول های پیکرش دچار آسیب بوده و نیازمند تقویت هستند باید از این اقشار حمایت کنیم، در شرایط جنگ کالابرگ و کوپن هایی که آن زمان بود بخشی از نیازهای اساسی جامعه را به مردم تحت فشار را تامین می کرد و نوسان قیمت آنچنان بر مردم تأثیر جدی نمی گذاشت.

وی اضافه نمود: الان چرا شرایط جنگ اقتصادی را انکار می کنیم آیا فشار جنگ اقتصادی بر معیشت و اقتصاد مردم کمتر از شرایط جنگ الزامی است قطعاً دشمن تلاش می کند نقطه آسیب را نقطه اقتصاد قرار دهد و مردم را در معیشت تحت فشار قرار دهد و سرمایه اجتماعی نظام را دچار آسیب کند ما باید با این موضوع مقابله کنیم .

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: تامین نیازهای اولیه مردم کمک می کند که ما پیشرفت کشور و امور اصلی کشور را بدون عدالت پیگیری نکنیم واقعیت های جامعه را باید در کف جامعه درک کنیم افزایش قیمتها در کارهای روزمره مردم در نیازهای اولیه مردم باعث تعجب است مردم نمی توانند برای وضع زندگی روزمره خود برنامه ریزی کنند حتماً باید حمایت کنیم به فوریت این طرح رای دهید می بینیم که مردم چه مسائل و دغدغه هایی دارند خانواده ها چه نیازهایی دارند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 924

به "تصویب یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب یک فوریت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید