ترابیان بعد از حکم کمیته اخلاق: حق همیشه پیروز است

به گزارش آفتاب صبا، عباس ترابیان بعد از صدور حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت 5 ساله از فعالیت های فوتبالی می گوید: حق همیشه پیروز است.

ترابیان بعد از حکم کمیته اخلاق: حق همیشه پیروز است

ترابیان بعد از حکم کمیته اخلاق: حق همیشه پیروز است

نه عباس ترابیان و نه علی کفاشیان حاضر نیستند درباره جزییات پرونده ای که باعث صدور حکم 5 سال محرومیت آن ها از فعالیت های فوتبالی صادر شده است، حرفی بزنند. کفاشیان که به طور کلی پاسخی به تماس هایش نمی دهد. ترابیان هم در معدود جملاتی که در پاسخ به تماس خود می دهد، می گوید: با این حکم مزد 21 سال کار بدون حقوقم برای فدراسیون فوتبال را داده اند.

او همه چیز را منوط به اعلام حکم نهایی استیناف می داند و معتقد است که حکم کمیته اخلاق، حکم نهایی نیست. این حکم دو روز پیش از اعلام رسمی به ترابیان و کفاشیان ابلاغ شده بود و آن ها بلافاصله بعد از رسیدن این حکم، به کمیته استیناف شکایت کرده اند تا استیناف حکم نهایی این پرونده را صادر کند. هرچند گفته می شود، پرونده این دو نفر حتی بعد از تعیین تکلیف در فدراسیون فوتبال قرار است به مراجع قضایی ارجاع شود و از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری و بررسی قرار بگیرد.

با این حال اما ترابیان می گوید: حق همیشه پیروز است. او هر توضیحی درباره جزییات پرونده را به بعد از صدور حکم استیناف موکول می کند.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 33

به "ترابیان بعد از حکم کمیته اخلاق: حق همیشه پیروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان بعد از حکم کمیته اخلاق: حق همیشه پیروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید