تحلیلگر چینی اپل پیش بینی کرد: کاهش 10 درصدی فروش آیفون در سایه شیوع ویروس کرونا

به گزارش آفتاب صبا، به گفته تحلیلگر مشهور و چینی تبار شرکت اپل؛ مینگ چی کو ، اپل در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی حضوری قدرتمند با آیفون 11 در فروش جهانی داشت ، اما چشم انداز سه ماهه نخست امسال میلادی این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا چندان چشمگیر نخواهد بود.

تحلیلگر چینی اپل پیش بینی کرد: کاهش 10 درصدی فروش آیفون در سایه شیوع ویروس کرونا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کو پیش بینی می نماید که با احتمال بسیار زیادی شرکت اپل یک کاهش 10 درصدی را در بخش فروش محموله های آیفون تجربه خواهد نمود و در نتیجه فروش این شرکت در سه ماهه اول سال 2020 به 36 الی 40 میلیون دستگاه کاهش یابد.

این آمار در شرایطی منتشر می گردد که شرکت فاکسکان(تامین کننده اصلی قطعات آیفون در چین) طی هفته گذشته اطمینان داده بود که هیچ تغییری در فرایند فراوری یا ارائه خدمات اپل رخ نخواهد داد. با این وجود چندان دور از ذهن نیست که آیفون 9 نیز تحت تاثیر قرار بگیرد. بعضی گزارشها نیز حکایت از آن داشتند که احتمالا فروش ایرپادز نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فروشگاه های اپل در چین تا سرانجام هفته برای رعایت احتیاط بسته شده اند. اما اگر به اطلاعات کو تکیه کنیم بعید نیست که با توجه به شرایط چین و در ماه های آینده میلادی حتی شاهد کاهش 50 تا 60 درصدی فراوریات اپل در چین باشیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 443

به "تحلیلگر چینی اپل پیش بینی کرد: کاهش 10 درصدی فروش آیفون در سایه شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگر چینی اپل پیش بینی کرد: کاهش 10 درصدی فروش آیفون در سایه شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید