تاخیر عجیب در ارائه گزارش فنی درباره علت سقوط کودک سنگنورد اصفهانی

به گزارش آفتاب صبا، در حالی که قرار بود مقصران حادثه سقوط آرمان غیاثی، کودک 8 ساله سنگنورد اصفهانی که در اثر بی احتیاطی و غیر استاندارد بودن سالن سه هفته است در کما به سر می برد پیش از این اعلام گردد هنوز هیچ اقدامی در این باره انجام نشده است.

تاخیر عجیب در ارائه گزارش فنی درباره علت سقوط کودک سنگنورد اصفهانی

به گزارش خبرنگاران، روز آدینه 29 شهریورماه و در جریان مسابقه ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ نورد 8 ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شد. او هم چنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری است. علل اولیه این حادثه قصور و سهل انگاری مسوولان برگزاری مسابقات سنگ نوردی و نبود تشک استاندارد اعلام شده است و قرار بود که گزارش تکمیلی درباره ابعاد این حادثه از سوی فدراسیون کوهنوردی منتشر گردد که البته تا کنون خبری نشده است.

این در حالی است که از آن حادثه حدود 20 روز می گذرد و هیچ گزارش فنی کاملی ارائه نشده است. معلوم نیست چرا برای اعلام مقصران این حادثه این زمان طولانی تاخیر افتاده است. قرار بود هفته گذشته گزارش نهایی در مورد این حادثه اعلام گردد.

حسین رضایی، روابط عمومی فدارسیون کوه نوردی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره ارائه گزارش فنی فدارسیون و اطلاع رسانی این فدارسیون به مردم و رسانه ها، گفت: من هم از گزارش نهایی این موضوع اطلاعی ندارم و هیچ خبری به روابط عمومی برای ابلاغ به رسانه ها و مردم داده نشده است. هم چنین نمی دانم چه ملاحظه ای وجود دارد که هنوز گزارش تکمیلی ارائه نشده است.

در 14 مهرماه جمعی از نماینگان مجلس خواهان پاسخگویی سلطانی فر (وزیر ورزش وجوانان) در مورد این حادثه شده اند. هم چنین این نمایندگان سوالاتی از قبیل علت ابعاد این حادثه و همچنین دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم، اخذ نشدن مجوز، فقدان استانداردهای حفاظتی، حضور نداشتن پزشک و آمبولانس در مسابقه سنگنوردی اصفهان که منجر به این حادثه ورزشی شده را به وزیر ورزش و جوانان ارسال نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 249

به "تاخیر عجیب در ارائه گزارش فنی درباره علت سقوط کودک سنگنورد اصفهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر عجیب در ارائه گزارش فنی درباره علت سقوط کودک سنگنورد اصفهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید