بوندسلیگا، بایرن مونیخ با گلهای لواندوفسکی گرگها را تسلیم کرد، لورکوزن صدرنشین ماند

به گزارش آفتاب صبا، دیدارهای هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان با پیروزی خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل تیم ولفسبورگ و برد قاطع لورکوزن در خانه کلن سرانجام یافت.

بوندسلیگا، بایرن مونیخ با گلهای لواندوفسکی گرگها را تسلیم کرد، لورکوزن صدرنشین ماند

به گزارش خبرنگاران، در دومین و آخرین شب از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، چهارشنبه چهار بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی میهمانش ولفسبورگ را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

ولفسبورگی ها خیلی زود و در دقیقه 5 مسابقه توسط ماکسیمیلیان فیلیپ به گل رسیدند، اما روبرت لواندوفسکی با گلی که در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند نگذاشت باواریایی ها بازنده به رختکن بروند. صدرنشین جدول گلزنان بوندس لیگا پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم گل دوم خودش و تیمش را هم به ثمر رساند تا بایرن هشتمین پیروزی خود را کسب کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در دیگر بازی مهم چهارشنبه شب، تیم فوتبال بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها میزبان خود تیم کلن را با نتیجه قاطع 4 بر صفر در هم کوبید. میشل وایزر در دقیقه 8، موسی دیابی در دقیقه 10، پاتریک شیک در دقیقه 54 و فلوریان ویرتز در دقیقه 59 گل های این بازی را به ثمر رساندند.

همزمان با این بازی تیم فوتبال لایپزیگ نیز میزبان خود هوفنهایم را با تک گل دقیقه 60 یوسف پولسن شکست داد.

در مصاف تیم های آرمینیا بیلفلد و آگزبورگ هم این آگزبورگ بود که با نتیجه یک بر صفر و با تک گل جفری در دقیقه 85 مقابل میزبان خود به فزونی رسید.

با این نتایج لورکوزن 28 امتیازی شد و صدرنشین ماند. بایرن مونیخ نیز 27 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم حفظ کرد. لایپزیگ نیز با همین تعداد امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1181

به "بوندسلیگا، بایرن مونیخ با گلهای لواندوفسکی گرگها را تسلیم کرد، لورکوزن صدرنشین ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندسلیگا، بایرن مونیخ با گلهای لواندوفسکی گرگها را تسلیم کرد، لورکوزن صدرنشین ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید