بلومبرگ: قرص فایزر در کاهش علائم کرونا پیروز نیست

به گزارش آفتاب صبا، براساس یک مطالعه، قرص آزمایشی شرکت داروسازی فایزر برای کووید 19 در دور نگه داشتن بیماران از بیمارستان بسیار مؤثر بوده، اما در کاهش علائم خفیف تر که اغلب با عفونت های تازه همراه است چندان پیروز عمل نکرده است.

بلومبرگ: قرص فایزر در کاهش علائم کرونا پیروز نیست

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، داده های یک مطالعه نو نشان داد، قرص آزمایشی شرکت داروسازی فایزر برای کووید 19 در دور نگه داشتن بیماران از بیمارستان بسیار مؤثر بوده، اما در کاهش علائم خفیف تر که اغلب با عفونت های نو همراه است چندان پیروز عمل ننموده است.

این شرکت روز گذشته در بیانیه ای نتیجه تحقیقات خود را اطلا ع رسانی کرد و گفت: در پژوهشی که 673 بزرگسال تحت نظر قرار داشتند، قرص توسعه داده شده نتوانست در کاهش علائم گزارش شده کووید 19 پیروز باشد، اما تا 70 درصد مانع بستری افراد در بیمارستان شد.

شرکت داروسازی فایزر قبلا اعلام نموده بود، نتایج آزمایش های بالینی نشان می دهد که قرص ضد ویروس این شرکت موارد خطرناک ابتلا به کووید 19، بستری شدن و مرگ بیماران را 89 درصد کاهش می دهد.

شرکت داروسازی فایزر چندی پیش، طی توافقی اجازه فراوری و فروش داروی آزمایشی خود برای درمان کووید 19 در 95 کشور درحال توسعه را داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1786

به "بلومبرگ: قرص فایزر در کاهش علائم کرونا پیروز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: قرص فایزر در کاهش علائم کرونا پیروز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید