برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول های شوینده در خانواده ها

به گزارش آفتاب صبا، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیات امنا اقدام به خرید تمام تولیدات ماسک های شرکت های ایرانی می کند و آن را برای توزیع رایگان در بین خانواده ها در سراسر کشور در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار می دهد.

برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول های شوینده در خانواده ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یوسفی با اعلام این خبر گفت: با توزیع رایگان ماسک در کشور، علاوه بر ایجاد آرامش روانی در جامعه، بحث سوداگری و اختلال در نظم اجتماعی و اقتصادی کشور از بین می رود. با هماهنگی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ماسک در داروخانه ها به زودی ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: ماسک های خریداری شده و وارداتی به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق خانه های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه های سلامت و واحد های بهداشتی در کشور در بین مردم به صورت توزیع می شود.

بنابر اعلام وبدا، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: ماسک ها و بسته های آموزشی وزارت بهداشت با اولویت استان هایی که در آن ها موارد مثبت کووید 19 گزارش شده و به صورت همزمان در سایر استان ها توزیع می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 592

به "برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول های شوینده در خانواده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول های شوینده در خانواده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید