آنالیز زمینه های سرمایه گذاری گردشگری در شهر تبریز

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در ملاقات با مدیرعامل شرکت هتل داری هولدینگ یونیت استانبول، با اشاره به زمینه های توسعه پروژه های گردشگری، اعلام کرد: همکاری مدیریت شهری تبریز با هولدینگ هتل داری زمینه های موفقیت های مهمی برای طرفین، در برنامه گردشگری تبریز 2018 خواهد داشت.

آنالیز زمینه های سرمایه گذاری گردشگری در شهر تبریز

از سفر با تور زمستان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، صادق نجفی در این ملاقات اعلام کرد: شهرداری تبریز در سال های اخیر، همکاری های گسترده ای با فعالان مالی ترکیه داشته و این زمینه ارزشمند را امتیار مهم برنامه های گردشگری 2018 می داند؛ در این راستا، ظرفیت های خواهرخواندگی تبریز و استانبول، علاوه بر مراودات شهروندی، می تواند حامل فرصت های مهم اراتباطات سرمایه گذاری گردد.

وی یادآور شد: کلان شهر تبریز امروز در عرصه های مهم بین المللی دارای موفقیت های چشمگیر بوده و علاقمند است با تکیه بر سرمایه گذاری های حوزه گردشگری این راستا را همچنان تداوم ببخشد.

شهردار تبریز اعلام کرد: تسهیلاتی که شهرداری تبریز برای توسعه مراکز اقامتی و هتل های مجهز، منظور نموده، بستر مهمی است که می تواند مورد توجه هولدینگ های معتبری چون یونیت استانبول قرار بگیرد.

محمت کیکلار، مدیرعامل شرکت هتل داری هولدینگ یونیت استانبول نیز در این ملاقات، زمینه های گردشگری تبریز را ارزشمند توصیف کرد و اضافه کرد: شرکت هتل داری هولدینگ یونیت استانبول، سرمایه گذاری به ارزش 5 میلیارد دلار را در ایران هدفگذاری نموده و بخشی از روینمودهای خود را معطوف همکاری با زمینه های گردشگری شهر تبریز ساخته است.

وی اظهار امیدواری کرد همکاری طرفین، زمینه توسعه مراکز اقامتی و گردشگری در تبریز را فراهم کند.

رئیس کمسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این ملاقات گفت: تصمیم گیری درحوزه جذب سرمایه گذاری خارجی یکی از اولویت های اول شورای اسلامی شهر تبریز است و در این حوزه شهرداری تبریز اقدامات ویژه ای انجام داده است.

اسماعیل چمنی ادامه داد: سرمایه گذاران حوزه گردشگری بدون پرداخت عوارض می توانند در تبریز سرمایه گذاری نمایند و از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 485

به "آنالیز زمینه های سرمایه گذاری گردشگری در شهر تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز زمینه های سرمایه گذاری گردشگری در شهر تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید