برخورد قاطعانه با هر نوع نظرسنجی و تبلیغات برای کاندیداها تا انتها رای گیری

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/همدان دادستان اسدآباد گفت: با کسانی که در مدت ممنوع بودن تبلیغات، قانون را نقض نمایند و مرتکب تخلف شوند و با هر نوع نشر اکاذیب، نظرسنجی و تبلیغات و اظهارنظر برای کاندیداها در فضای مجازی و حقیقی برخورد قاطعانه می گردد و برای آنان بازتاب بدی خواهد داشت.

برخورد قاطعانه با هر نوع نظرسنجی و تبلیغات برای کاندیداها تا انتها رای گیری

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علیرضا سلطانی متهور در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی یکم اسفند به خاتمه رسیده و هر گونه اظهار نظر، معرفی و تبلیغ و اخبار کاندیداها تا خاتمه رای گیری ممنوع است و در این رابطه به کانال های فضای مجازی تذکرات لازم داده شده و کاملا در حال رصد هستند و بعد از انتخابات برای موارد متخلف پرونده تشکیل می گردد که به همین دلیل از ادمین های کانال های فضای مجازی می خواهیم در صورتی که مطلبی در این رابطه در گروه ها و یا کانال ها گذاشته می گردد را بلا فاصله حذف نموده و بردارند.

وی اعلام نمود: در صورتی که مردم شهرستان مواردی از تخلف را مشاهده کردند تلفن همراه بنده به شماره 09184447634 در اختیار آنان بوده و به صورت مستقیم می توانند این موارد را گزارش دهند ضمن اینکه دو صندوق ارتباطات مردمی با دادستان نیز در مسجد جامع و دادسرای اسدآباد نصب بوده و روزی دو یا سه بار این صندوق ها پالایش و آنالیز می شوند.

سلطانی متهور با تاکید بر اینکه اگر مردم شاهد و ناظر تخلفات انتخاباتی و نقض قانون از طرف کاندیداها و هواداران کاندیداها بودند اعلام و گزارش دهند تا در صورت صحت، برخورد قاطعانه با آنان صورت گیرد، گفت: در رابطه با هر نوع خرید و فروش رای، چه کسی که خرید رای دارد و چه کسی که رای خود را می فروشد، طبق قانون جرم انگاری شده و مجازات آنان درجه شش مشخص شده که انفصال از خدمات دولتی، مجازات حبس،شلاق و جزای نقدی برای آن در نظر گرفته اند و کسانی که چنین مواردی را می بینند بستگی به نوع خرید و فروش و نحوه اطلاع از موضوع با مستندسازی لازم چون تصویربرداری و فیلمبرداری همراه با شهود موثق این امر را گزارش نمایند تا با مستندات موجود و موثق و مورد اعتماد بتوانیم به آن پایه و اساس رسیدگی بدهیم.

دادستان اسدآباد با اشاره به مجریان برگزاری انتخابات نیز توضیح داد:از آنان در خواست داریم با سعه صدر و حوصله ایام باقی مانده را سپری نموده و چنانچه با شلوغی و تندخویی بعضی افراد روبرو شدند با فرد مورد نظر با صبر و متانت رفتار نموده و موجب ایجاد تنش نشوند و با خویشتن داری بدون جانبداری کار انتخاباتی را پیش ببرند.

سلطانی متهور اضافه نمود:در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی از سوی به کسانی که دست اندرکار انتخابات هستند نیز می توانید به واحد نظارتی و بازرسی گزارش دهید که به طور قطع با این موارد برخورد قاطعانه خواهد شد.

وی اضافه نمود:برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی تذکرات لازم به کاندیداهای شهرستان داده شده و کاملا در حال رصد هستند و اگر در صورتی که تخلف انتخاباتی از آنان گزارش گردد، به طور قطع این موارد ثبت و ضبط شده و برای دوره های بعدی آنان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

دادستان اسدآباد در خاتمه بر حضور حداکثری مردم شهرستان اسدآباد در پای صندوق های رای تاکید نمود و یادآور شد: ناامید کردن مردم از نظام از اهداف شیطانی استکبار جهانی است بنابراین مردم دیار سیدجمال یکبار دیگر با تاسی از خون شهدا با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 576

به "برخورد قاطعانه با هر نوع نظرسنجی و تبلیغات برای کاندیداها تا انتها رای گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطعانه با هر نوع نظرسنجی و تبلیغات برای کاندیداها تا انتها رای گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید