با وجود اعلام کمیسیون پزشکی؛ نگرانی در خصوص پرویز هادی پابرجاست

به گزارش آفتاب صبا، باوجود نظر مثبت کمیسیون پزشکی برای کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی آزاد در قزاقستان، او همچنان با مسائل جسمی روبرو است.

با وجود اعلام کمیسیون پزشکی؛ نگرانی در خصوص پرویز هادی پابرجاست

به گزارش خبرنگاران، پرویز هادی که یکی از بهترین کشتی گیران تیم ملی در مسابقات دنیای سال گذشته بود و با شکست دادن بهترین های سنگین وزن دنیا، مدال برنز دنیا را به دست آورد، یکی از امیدهای اصلی ایران در المپیک 2020 توکیوست.

او که در مسابقه انتخابی روز هفت تیر، پیروز به شکست کمیل قاسمی و یدالله محبی شد، نماینده کشورمان در مسابقات دنیای قزاقستان خواهد بود که گزینشی المپیک نیز محسوب می گردد اما در این میان یک جای کار می لنگد.

پرویز هادی از چندی پیش از ناحیه کمر دچار مشکل شد. خودش می گفت احساس درد نمی نماید اما تشخیص کادر فنی تیم ملی این بود که او با مسئله ای جدی روبه روبروست و شاید کشتی دریافت در مسابقات دنیای، حضورش در المپیک را دچار مشکل کند. براین اساس از فدراسیون پزشکی و دکتر ملک محمدی خواسته شد تا وضعیت او را مورد ارزیابی دقیق قرار دهند.

هادی به همراه محسن کاوه و ابراهیم مهربان در کمیسیون پزشکی حاضر شد و پس از آنالیز کمرش، اعلام شد او برای حضور در رقابت های دنیای مسئله ای ندارد. با این وجود کارایی هادی در تمرینات، نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته و در اجرای فن، شادابی قبلی را ندارد. البته خودش می گوید درد ندارد اما این هادی، با کشتی گیر چند ماه قبل فرق می نماید، هرچند که خودش خیلی به کسب مدال و سهمیه المپیک در شهر نورسلطان امیدوار است.

فاصله پرویز هادی با رقبای داخلی به اندازه ای هست که حتی با کمر آسیب دیده هم شانس اول اعزام به دنیای باشد اما تنها نگرانی تشدید وضعیت جسمانی اوست که شانس مدال کشتی آزاد در المپیک است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 111

به "با وجود اعلام کمیسیون پزشکی؛ نگرانی در خصوص پرویز هادی پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود اعلام کمیسیون پزشکی؛ نگرانی در خصوص پرویز هادی پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید