بازدید معاون اول رئیس جمهور از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی

به گزارش آفتاب صبا، معاون اول رئیس جمهور از روند برگزاری آزمون استخدام مشاغل آتش نشانی بازدید کرد.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی

به گزارش خبرنگاران، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (جمعه، 18 مرداد) به همراه رییس سازمان شهرداری ها از حوزه علوم پزشکی مشهد که هم اکنون محل برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی است دیدار کرد.

آزمون استخدام مشاغل آتش نشانی برای استخدام پیمانی 3781 نفر به صورت همزمان در 30 استان کشور در حال برگزاری است.

مهدی جمالی نژاد، رییس سازمان شهرداری ها با بیان این که خوشبختانه بعد از چندین سال پیروز به برگزاری این آزمون شده ایم، گفت: این آزمون در چهار رشته شغلی رانندگی آتش نشانی، آتش نشان، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان برگزار می شود.

وی ادامه داد: حدود 106 هزار نفر از کل کشور در این آزمون ثبت نام کرده اند و این آزمون به طور همزمان در 30 استان کشور در حال برگزاری است.آزمون استخدام مشاغل آتش نشانی در استان هرمزگان نیز قبلا برگزار شده است.

جمالی نژاد اضافه کرد: استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون را دارند و از خراسان رضوی 14000 و از خراسان جنوبی حدود 700 نفردر این آزمون ثبت نام کرده اند.

عباس کرکه آبادی، مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهکمک های کشور نیز درباره آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی گفت: امروز آزمون مشاغل آتش نشانی برای جذب حدود 4000 نفر نیروی انسانی در مشاغل آتش نشانی در رشته های شغلی راننده آتش نشانی،کاردان آتش نشان، کارشناس آتش نشان و آتش نشان برگزار شده است. در این آزمون حدود 106 هزار نفر شرکت کردند و از میان آن ها حدود 8 درصد یا معادل 8900 نفر از ایثارگران عزیز هستند که در سهمیه خودشان به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: امیدواریم نتایج آزمون کتبی تا شهریورماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی شود. سه برابر ظرفیت برای آزمون عملی معرفی می شوند و امیدواریم تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عملی را بتوانیم با کمک استانداری ها در سریعترین زمان پیش بینی کنیم.

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، کرکه آبادی ادامه داد: کمترین و بیشترین متقاضیان به ترتیب در رشته کارشناسی آتش نشانی و آتش نشانی شرکت کردند. کمترین متقاضیان متعلق به استان خراسان جنوبی و بیشترین، متعلق به استان خراسان رضوی بوده است و بیشترین سهمیه را در خراسان رضوی شاهد هستیم. نیازهای نیروی انسانی در سایر مشاغل تخصصی شهرداری ها نیز در حال احصا هستند و امیدواریم هرچه زودتر پس از اخذ سهمیه های موردنیاز از مراجع ذی ربط نسبت به برگزاری آزمون سایر مشاغل شهرداری ها هم اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 52

به "بازدید معاون اول رئیس جمهور از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون اول رئیس جمهور از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید