اکبرپور: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند، فوتبال پاکی را ارائه دادیم

به گزارش آفتاب صبا، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنانم نشان دادند درست است که باخته اند اما شرافتمندانه بازی نموده اند و مهم نیست مقابل کدام تیم به میدان می رویم.

اکبرپور: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند، فوتبال پاکی را ارائه دادیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، علیرضا اکبرپور پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری گفت: به تیم سپاهان تبریک می گویم و از مسئولان باشگاه سپاهان و شهر اصفهان تشکر می کنم که در ابتدای بازی ما را با تقدیری که انجام شد شرمسار کردند. به بازیکنان خوبم که با تمام وجود بازی کردند یک خسته نباشید جانانه می گویم. آنها نشان دادند که درست است که باختند اما شرافتمندانه بازی کردند و مهم نیست مقابل کدام تیم به میدان می رویم.

وی گفت: برای من خیلی مهم است که امروز فوتبال پاکی را ارائه دادیم و بابت این هم از بچه ها خیلی راضی هستم. انشاءالله که در بازی های بعدی بتوانیم به حق مان برسیم. شرایط روحی بچه ها کمی پایین است و این خودباوری را ندارند که می توانند به گل برسند. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم روی این کار کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص اخراج بازیکن تیمش بیان نمود: من چه موقعی که فوتبال بازی می کردم و در حال حاضر که مربی هستم هیچ وقت به داوری اعتراض نکردم. بعد از گلی که از سپاهان دریافت کردیم بچه ها به این خودباوری رسیده بودند که شاید بتوانیم گل را جبران کنیم ولی اخراج به تیم لطمه زد. امیدوارم داور به درستی بازیکن ما را اخراج نموده باشد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1541

به "اکبرپور: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند، فوتبال پاکی را ارائه دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند، فوتبال پاکی را ارائه دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید