تور ایتالیا: اهدای 1.2 میلیون دُز واکسن کرونا به وسیله ایتالیا به ایران

به گزارش آفتاب صبا، سفیر ایتالیا در ایران از اهدای یک میلیون و 200 هزار دُز واکسن کرونا به ایران اطلاع داد.

تور ایتالیا: اهدای 1.2 میلیون دُز واکسن کرونا به وسیله ایتالیا به ایران

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جوزپه پرونه امروز در یک کنفرانس خبری که با حضور نمایندگانی از سازمان ملل در محل سفارتخانه ایتالیا برگزار گردید، گفت: همانطور که می دانید ایتالیا و ایران از جمله کشورهایی بودند که در موج اول ویروس کرونا بیش از همه آسیب دیدند و تعداد زیادی از هموطنان ما جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی هم بیمار شدند.

وی اضافه نمود: هر دو کشور از پیامدهای کرونا از لحاظ مالی و انسانی رنج کشیدند. خوشبختانه اکنون شرایط در حال تغییر است و تعداد افرادی که واکسن زدند بیش از 70 درصد است و این از لحاظ مالی نشانه های رشد را معین می نماید. در ایران هم فرایند واکسیناسیون سرعت گرفته است و می دانیم که روزانه یک میلیون دُز واکسن تزریق می نمایند که این رقم خیلی چشمگیر است.

پرونه ادامه داد: من خوشحالم بگویم که ایتالیا یک میلیون و 200 هزار دوز واکسن کرونا در اختیار ایران قرار داده است و این نشانه مهم از دوستی عمیق و همبستگی بین دو ملت است. امیدواریم این اقدام بتواند در مبارزه ایران با اپیدمی کرونا سودمند باشد.

وی در خاتمه تاکید نمود: مسلما در زمینه بهداشتی این تنها همکاری ایران و ایتالیا نیست و اقدامات دیگری هم وجود دارد و درمورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1626

به "تور ایتالیا: اهدای 1.2 میلیون دُز واکسن کرونا به وسیله ایتالیا به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: اهدای 1.2 میلیون دُز واکسن کرونا به وسیله ایتالیا به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید