انعقاد قرارداد جدید روسیه-ترکیه درباره موشک های اس-400 در سال 2020

به گزارش آفتاب صبا، مدیرکل شرکت راس آبارون اکسپورت روسیه اعلام نمود، قرارداد جدیدی درباره تحویل سامانه های موشکی اس-400 به ترکیه، احتمالاً در نیمه نخست سال 2020منعقد گردد و در حال حاضر مذاکرات درباره مسائل فنی و اقتصادی جریان دارد.

انعقاد قرارداد جدید روسیه-ترکیه درباره موشک های اس-400 در سال 2020

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الکساندر میخی یف مدیرکل شرکت راس آبارون اکسپورت روسیه در گفت وگو با خبرگزاری نووستی گفت که قرارداد اختیاری درباره تحویل سامانه های موشکی اس-400 جدید برای ترکیه قرار است در سال 2020 منعقد گردد.

طرف روسی در امسال در حال اجرای قرارداد تحویل چهار سامانه اس-400 به ترکیه به ارزش 2.5 میلیارد دلار است. این قرارداد گزینه تحویل یک سامانه دیگر را نیز در نظر گرفته است.

این مقام روس گفت: ما امیدواریم که در نیمه نخست سال 2020 ما بتوانیم اسناد این قرارداد را امضاء کنیم. ولی می خواهم تاکید کنم که همکاری های نظامی-فنی روسیه با ترکیه تنها محدود به تحویل سامانه های موشکی اس-400 نمی گردد و ما طرح های بیشتری در این زمینه داریم.

به گفته وی، شرایط فنی و پشتیبانی از این طرح از طرف ترکیه ای (از جمله محلی سازی فراوری بعضی عناصر این سامانه) در حال فراهم سازی است، ولی صحبت درباره اینکه مذاکرات در چه سطح و چه حجمی است، هنوز پیش از موعد است.

میخی یف اضافه کرد: می توانم یادآور شوم که در حال حاضر مسائل فنی در حال آنالیز با مقامات آنکاراست و مذاکرات درباره مسائل اقتصادی نیز در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 358

به "انعقاد قرارداد جدید روسیه-ترکیه درباره موشک های اس-400 در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد قرارداد جدید روسیه-ترکیه درباره موشک های اس-400 در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید