انتقام عجیب زن 57 ساله از همسرش قبل از طلاق

به گزارش آفتاب صبا، زنی پیش از برهم خوردن زندگی مشترکشان پس از 27 سال در اقدامی عجیب از همسر خود انتقام گرفت.

انتقام عجیب زن 57 ساله از همسرش قبل از طلاق

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ژانت هگینسون برای اذیت همسرش پیش از طلاقی که به زندگی مشترک 27 ساله آنان خاتمه می داد، خانه خود را سوزاند.

پلیس انگلیس درحالی این زن را دستگیر کرد که خانه خانوادگی خود را که 36 سال در آن زندگی نموده بود را پس از دعوایی شدید با همسرش برای طلاق دریافت، به آتش کشیده بود.

این زن 57 ساله خودش با پلیس تماس گرفته بود و به آن ها خبر داده بود که خانه ای به ارزش 500 هزار دلار در حال سوختن است و او هم اکنون در خارج از خانه است و ما بقی مسائل به عهده آنهاست.

نیرو های آتش نشانی انگلیس بلافاصله به محل رسیده و مشاهده کردند که خانه ای با 4 اتاق در حال سوختن است و زنی بیرون خانه نشسته و مشغول تماشای این رخداد است. او به ماموران آتش نشانی گفته که برای براق کردن وسایل خانه از محلول و فندک استفاده نموده است که آتش سوزی اتفاق افتاده است.

میزات خسارت وارده به این خانه گران قیمت پس از اطفای حریق حدود 18 هزار دلار برآورد شد.

همسر این زن به علت بدهی های سنگینی که داشته است او را مجبور نموده بود که طلاق بگیرند و خانه را برای فروش بگذارند که زن پس از دریافت نامه ای از وکیل خود گمان کرد مرد خانه را فروخته است و برای انتقام دریافت از او این کار را انجام داده است. او به علت این کار به 38 ماه زندان محکوم شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1135

به "انتقام عجیب زن 57 ساله از همسرش قبل از طلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام عجیب زن 57 ساله از همسرش قبل از طلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید