اسماعیل خلیل زاده: هرگز با آذری جهرمی تماس نداشتم!، او باید از طرفداران استقلال عذرخواهی کرد خبرنگاران

به گزارش آفتاب صبا، رییس هیات مدیره استقلال گفت: من روز گذشته به هیچ وجه با آذری جهرمی تماس نداشتم و از او هم اجازه ای جهت انتشار آن استوری نگرفته ام

اسماعیل خلیل زاده: هرگز با آذری جهرمی تماس نداشتم!، او باید از طرفداران استقلال عذرخواهی کرد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آذری جهرمی روز گذشته بعد از پیروزی 5 بر صفر پرسپولیس برابر گل گهر و صدرنشینی سرخ ها در نیم فصل از تیم محبوبش حمایت کرد و برای باشگاه استقلال کری خواند.

وزیر ارتباطات امروز در مصاحبه ای با رادیو جوان گفت کار بدی انجام نداده و دلیلی ندارد عذرخواهی کند، آذری جهرمی همچنین در بخشی از این مصاحبه مدعی شد اسماعلیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره استقلال برای پاسخ دادن به این اظهارات از او اجازه گرفته است که این مساله خشم طرفداران این باشگاه را در پی داشته است.

اسماعیل خلیل زاده در واکنش به صحبت های آذری جهرمی به سایت باشگاه استقلال گفت: من از صحبت های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه ای جهت انتشار آن استوری نگرفته ام. من فکر می کنم آقای آذری جهرمی به واسطه ناراحت کردن طرفداران استقلال باید از طرفداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی گیرم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1321

به "اسماعیل خلیل زاده: هرگز با آذری جهرمی تماس نداشتم!، او باید از طرفداران استقلال عذرخواهی کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل خلیل زاده: هرگز با آذری جهرمی تماس نداشتم!، او باید از طرفداران استقلال عذرخواهی کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید