اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است

به گزارش آفتاب صبا، رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است، گفت: دشمن با قدرت رسانه در پی نفوذ در جان ملت هاست.

اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است

به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی با حضور در دانشگاه مالک اشتر وزارت دفاع گفت: اگر توجه نموده باشیم در دو سال اخیر دیگر کسی در حوزه تهدید از گزینه نظامی صحبت نمی نماید و این رویکرد این سوال را مطرح می نماید که آیا این گزینه به طور کلی حذف شده یا به جهت تاکتیکی فعلا از سوی دشمن عنوان نمی گردد؟ این موضوع سبب شد تا به لحاظ سیاسی حجم تحرکات و ظرفیت های دشمن را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: دشمن از ظرفیت سازمان ها و تشکل هایی که به طور ذهنی و عینی جهانی قلمداد می شوند در راستای اهداف خود استفاده حداکثری می نماید و اتفاقا این حوزه همان جایی است که ما در آن ضعیف هستیم و هیچ حضور و نفوذی نداریم.

اسلامی گفت: در شرایط تحریمی باید متوجه آثار و آسیب های ناشی از آن نیز باشیم؛ هدف تحریم نفروختن یک وسیله و دانش نبوده، بلکه هدف آن ایجاد روحیه تسلیم و خلع سلاح است. در طول سنوات گذشته استکبار جهانی قبل از اینکه با کشوری وارد نزاع و درگیری گردد آن ها را خلع سلاح نموده و در واقع پیش از هر چیز صحنه فتح پیروزمندانه را برای خود ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1677

به "اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید