استقلال از پیش برنده نیست، غرور کار دست بازیکنان خواهد داد

به گزارش آفتاب صبا، شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد دیدار روز پنج شنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی همواره شاهد اتفاقات هیجان انگیزی بوده است. این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورهای صاحب فوتبال وجود دارد. بارها رخ داده که تیم های بی نام و نشان و بدون ستاره توانسته اند بازی های خود را مقابل حریفان بزرگ با پیروزی به سرانجام برسانند و باعث شگفتی در فوتبال شده اند.

استقلال از پیش برنده نیست، غرور کار دست بازیکنان خواهد داد

کاپیتان پیشین استقلال اضافه نمود: در فوتبال ما هم بارها این اتفاق اتفاق افتاده و شاهد بودیم که تیم های بزرگ توسط تیم های گمنام حذف شده اند. بنابراین استقلال باید حواسش به این بازی باشد و خود را از پیش برنده نداند.

بیانی گفت: استقلال در دو بازی آخرش، پیروزی های خوبی به دست آورد. آنها در جام حذفی پیروز شدند و 5 شنبه باید مصاف فجر بروند اما امیدوارم غرور پیروزی های پی در پی باعث نگردد که آنان تیم حریف را دست کم گرفته و خود را از پیش برنده بدانند. مطمئن باشید اگر با چنین تفکری وارد زمین شوند، به طور حتم باید با جام حذفی وداع نمایند.

بیانی در ادامه توضیح داد: امیدوارم روز پنج شنبه طرفداران شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند. حالا اینکه کار به پنالتی بکشد یا نه نمی توان پیش بینی کرد اما امیدوارم علاقه مندان به فوتبال، سوای هر نتیجه ای که به دست می آید یک بازی جذاب را تماشا نمایند.

وی در مورد حرف هایی که این روزها در مورد برکناری مدیرعامل استقلال زده می گردد، گفت: این که چه کسی مدیرعامل استقلال است، مهم نیست. مهم آن است که چقدر توانایی انجام کار دارد. تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند و حاشیه های آنها هم بزرگ است. کسی که به عنوان مدیرعامل این باشگاه ها انتخاب می گردد، باید شناخت کامل از این دو تیم داشته و مسائل آنها را لمس نموده و بتواند با هم فکری و یاری دریافت از پیشکسوتان و کسانی که در این دو تیم زحمت کشیده اند، کار کند و مشاوره بگیرد.

کاپیتان پیشین استقلال در خاتمه گفت: مطمئناً فتحی کوشش زیادی می نماید که بتواند استقلال را به موفقیت برساند و حتی اگر او هم برود، نفر بعد هم همین کار را خواهد نمود. بنابراین امیدوارم کسانی که لباس مدیرعاملی استقلال به تن می نمایند تمرکزشان فقط برای موفقیت آبی پوشان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 269

به "استقلال از پیش برنده نیست، غرور کار دست بازیکنان خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از پیش برنده نیست، غرور کار دست بازیکنان خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید