ادامه تجمع مخالفان نخست وزیر مکلف لبنان مقابل منزل وی

به گزارش آفتاب صبا، تظاهرکنندگان لبنانی برای دومین شب متوالی مقابل منزل حسان دیاب، نخست وزیر مکلف این کشور در بیروت تجمع نموده و با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به انتخاب او اعلام کردند.

ادامه تجمع مخالفان نخست وزیر مکلف لبنان مقابل منزل وی

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، تظاهرکنندگان لبنانی یکشنبه شب با وجود طوفان و باران شدید، مقابل درب منزل حسان دیاب در منطقه تلة الخیاط در بیروت تجمع نموده و شعارهایی در مخالفت با انتخاب دیاب برای تشکیل کابینه جدید سر دادند و از او خواستند از این مسؤولیت کناره گیری کند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند، نخست وزیر مکلف با خواسته های مطرح شده در اعتراضات مردمی از جمله تشکیل کابینه ای از چهره های مستقل و فن سالار به دور از احزاب، جریان ها و گروه های سیاسی مطابقتی ندارد.

تظاهرکنندگان از مناطق مختلف بیروت و دیگر استان ها به این منطقه آمده و گروه هایی از تظاهرکنندگان نیز از میدان الشهدا (میدان اصلی تظاهرات و اعتراضات در بیروت) راهپیمایی را به سمت منطقه تله الخیاط به راه انداختند.

آنها با اشاره به اینکه مکلف کردن حسان دیاب برای تشکیل دولت بر خلاف خواست مردم و تظاهرکنندگان بود، تاکید کردند به تظاهرات و تجمع خود مقابل منزل دیاب تا زمانی که او از تشکیل کابینه انصراف دهد، ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 444

به "ادامه تجمع مخالفان نخست وزیر مکلف لبنان مقابل منزل وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تجمع مخالفان نخست وزیر مکلف لبنان مقابل منزل وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید