احتمال لغو بازی ایران و اقتصادی به خاطر کرونا

به گزارش آفتاب صبا، صحت و سلامت بازیکنان ایرانی که از فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران در تیم ملی حضور دارند، برای مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت بالایی دارد و در واقع گارانتی لازم را به تیم های بازیکنان می دهد که در اردوهای بعدی نیز حضور داشته باشند و در بازگشت به کشورهای خود مسئله ای نداشته باشند.

احتمال لغو بازی ایران و اقتصادی به خاطر کرونا

به علت ابتلای چهار بازیکن اقتصادی به ویروس کرونا و همین طور تامین سلامتی تیم ملی ایران، احتمالا این ملاقات تا ساعاتی دیگر لغو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پی تایید ابتلای چهار بازیکن تیم ملی اقتصادی به ویروس کرونا از سوی فدراسیون فوتبال این کشور، فدراسیون فوتبال ایران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که در حال آنالیز صحت این خبر و در ادامه آنالیز کلیت موضوع توسط ستاد کرونا در فوتبال است.

صحت و سلامت بازیکنان ایرانی که از فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران در تیم ملی حضور دارند، برای مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت بالایی دارد و در واقع گارانتی لازم را به تیم های بازیکنان می دهد که در اردوهای بعدی نیز حضور داشته باشند و در بازگشت به کشورهای خود مسئله ای نداشته باشند.

طبق پروتکل های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که لژیونرهای ایرانی در بازگشت به کشورهای مبدا، با محدودیت های روبرو شوند که آن ها را در بازگشت به میادین با مشکل روبرو کند.

به همین علت، لغو این ملاقات که طبق برنامه باید 22 مهر در ترکیه برگزار گردد، قوت گرفته و فدراسیون در حال اتخاذ تصمیم نهایی است تا از سفر کاروان ایران به ترکیه هم خودداری گردد.

تیم ملی اقتصادی در بازی اخیر خود برابر تیم ملی غنا، این چهار بازیکن را نداشت و جملگی آن ها در قرنطینه به سر برده اند و در ملاقات برابر غنا غایب بودند. به همین دلیل اقتصادی با 11 بازیکن اصلی بازی را برگزار کرد و در طول این ملاقات 4 تعویض داشت که یکی از آن ها دروازه بان تیم بود. به غیر از این نیز، حدود 15 بازیکن حضور در تیم ملی اقتصادی را در شرایط کنونی به دلایل مختلف رد نموده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1053

به "احتمال لغو بازی ایران و اقتصادی به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو بازی ایران و اقتصادی به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید