آبشک: بازیکنان استقلال پس از گل، خودشان را روی زمین می انداختند

به گزارش آفتاب صبا، محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که بازیکنان تیم استقلال پس از گلزنی، خود را روی زمین می انداختند.

آبشک: بازیکنان استقلال پس از گل، خودشان را روی زمین می انداختند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد آبشک پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: بازی کاملاً پایاپای بود و گل لحظه انتهای ما، تعادل را در مسابقه ایجاد کرد. خدا را شکر توانستیم مزد زحمات خود را در بازی بگیریم.

وی درباره اینکه طرفداران استقلال معتقد بودند گل فولاد پس از انتها دقایق تلف شده به ثمر رسیده است، گفت: وقتی زمان را نگاه کردیم، دیدیم که گل ما پیش از انتها وقت قانونی به ثمر رسید. همچنین بازیکنان استقلال پس از اینکه گل زدند، خود را روی زمین می انداختند و کوشش کردند بازی را به سود خود تمام نمایند. خدا را شکر توانستیم بازی را به تساوی برسانیم.

بازیکن فولاد خوزستان در این باره که به نظر می رسید تیمش برای تساوی به تهران آمده است، توضیح داد: ما آمدیم که از استقلال امتیاز بگیریم. حریف از تک موقعیت خود به گل رسید و ما هم کوشش کردیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

آبشک در واکنش به صحبت خبرنگاری که معتقد بود فولاد برنامه ای برای حمله نداشت، اعلام کرد: برای حمله برنامه داشتیم. قرار بود وقتی استقلال جلو آمد، از پشت دفاع این تیم ضدحمله بزنیم. استقلال برای گلزنی برنامه داشت و جلو آمد، اما ما هم روی حملات خود برنامه ریزی کردیم و توانستیم گل بزنیم.

وی درمورد آینده تیم فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و هفته گذشته هم روی گلی استثنایی شکست خوردیم. فکر می کنم این تیم، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 169

به "آبشک: بازیکنان استقلال پس از گل، خودشان را روی زمین می انداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشک: بازیکنان استقلال پس از گل، خودشان را روی زمین می انداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید