پورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد، عکس

به گزارش آفتاب صبا، گجت نیوز نوشت: پورشه کاین توربو هیبرید به عنوان قوی ترین شاسی بلند تاریخ پورشه معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid آشنا می شویم.

پورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد، عکس

پورشه از قوی ترین عضو خانواده کاین 2024 به نام E-Hybrid پرده برداشت که از یک قوای محرکه 729 اسب بخاری بهره می برد. در ادامه با مشخصات و امکانات کاین توربو هیبریدی آشنا می شویم.

مشخصات فنی پورشه کاین توربو هیبرید

پورشه کاین توربو هیبرید به یک موتور 4 یتری V8 توئین توربو مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 591 اسب بخار را به فراوری برساند. بعلاوه این خودرو از یک پیشرانه برقی با قدرت 174 اسب بخار نیز بهره می برد. در زیر صندوق بار یک پکیج باتری تازه 25.9 کیلووات ساعتی نصب شده که مسئول تامین نیروی این پیشرانه است.

ترکیب پیشرانه بنزینی و برقی باعث شده تا این خودرو بتواند قدرتی برابر با 729 اسب بخار و گشتاور 950 نیوتن متر را به فراوری برساند. چنین اعدادی پورشه کاین توربو هیبرید را به قوی ترین شاسی بلند تاریخ پورشه تبدیل می نماید. بعلاوه این خودرو با چنین قوای محرکه ای می تواند ظرف مدت 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 295 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

پورشه کاین توربو هیبرید به شکل استاندارد از تعلیق بادی تازه دو محفظه ای و دو سوپاپی بهره می برد که تنظیم جداگانه فشرده شدن و بازگشت فنرها را به همراه دارد. از این رو می توان روی کیفیت سواری خودرو کنترل بیشتری داشت.

پورشه اظهار داشت این تکنولوژی باعث می گردد تا کابین در مسافت های طولانی سواری راحتی را ارائه دهد و کنترل آن در پیست نیز ارتقا پیدا کند. بعلاوه این قابلیت به همراه فرمان گیری چرخ های عقب و سیستم تورک وکتورینگ پلاس پورشه باعث شده تا کاین به شاسی بلند بسیار چابکی تبدیل گردد.

بخش طراحی Porsche Cayenne Turbo

پورشه برای کاین توربو هیبریدی دماغه منحصربه فردی شامل ورودی های هوای بزرگتر و تیغه های مشکی را در نظر گرفته تا این خودرو را با سایر نسخه ها متمایز کند. بعلاوه طراحان فلاپ دور گلگیرها و بخش پایینی سپر عقب نیز همرنگ بدنه کردند تا ظاهری پرفورمنس بالا به وجود آید. از سایر ویژگی های بیرونی این خودرو می توان به سر اگزوزهای آلومینیومی دوتایی در طرفین و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ اشاره نمود.

طراحان برای کابین این شاسی بلند نیز از تریم آلومینیومی برای روی داشبورد و درها به همراه روکش Race-Tex سقف در نظر گرفتند که نمای اسپرتی را به وجود آورده است. ضمن اینکه این خودرو از غربیلک فرمان GT Sport با دکمه ویژه حالت رانندگی نیز بهره می برد. این خودرو به شکل استاندارد از صندلی های جلوی اسپرت چرمی با تنظیم 18 حالته برخوردار بوده، اما می توان برای آن صندلی های راحت چرمی با تنظیم 14 جهته نیز سفارش دارد.

مشتریان برای نسخه معمولی پورشه کاین توربو هیبریدی مدل 2024 باید 148 هزار و 550 دلار و برای نسخه کوپه آن 153 هزار و 50 دلار هزینه نمایند. این خودرو از سه ماهه دوم سال 2024 (فصل بهار) در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2083

به "پورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه مدل برقی کاین را معرفی کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید