واکنش پسر فردین به حرف و حدیث های کشتی ، پدرم قهرمان دنیا بود و راضی کردنش سخت!

به گزارش آفتاب صبا، کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کشورمان درخصوص اینکه چشد وارد ورزش کشتی شد گفت: پدر من مشوق اصلی من در کشتی بوده و امیدوارم که بتوانم جایگزین لایق و خوبی برای پدر خودم باشم.

واکنش پسر فردین به حرف و حدیث های کشتی ، پدرم قهرمان دنیا بود و راضی کردنش سخت!

به گزارش خبرنگاران امیررضا معصومی در مورد اردوهای تیم ملی و حضور در مسابقات جام دنیای 2022 آمریکا گفت: ما فرصتی کمی را بعد از لیگ داشتیم و بلافاصله به اردوی تیم ملی آمدیم و تمرینات را شروع کردیم. خداراشکر همه کشتی گیران یکدل هستیم برای پیروزی و امیدوارم در رقابت های جام دنیای کشتی آزاد که در آمریکا برگزار می گردد مزد یکدلیمان را بگیریم.

وی اضافه کرد: آمریکا سال گذشته با توجه به حضور روسیه دوم شد در دنیا و سال جاری با نبود روسیه توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. ما همواره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بودیم و فکر میکنم مسابقات بسیار خوبی را در آمریکا از 2 تیم ببینیم. از الان نباید به فینال فکر کنیم چرا که باید اول از همه باید با ژاپن و تیم منتخب دنیا کشتی بگیریم و بعد از این 2 تیم به کشتی با آمریکا فکر کنیم و بتوانیم انشاالله قهرمان شویم.

* سال جاری همه چیز دست به دست هم داد تا لیگ در کلاس دنیای برگزار گردد

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم آزاد کشورمان در مورد لیگ کشتی آزاد هم گفت: به نظرم هرچه بتوانیم لیگ کشتی را توسعه دهیم به نفع جامعه کشتی است. پویا سازی لیگ هم باید روند خود را ادامه دهد تا بتوانیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی باشیم. خداراشکر فدراسیون کشتی و سازمان لیگ با برنامه ریزی که داشتند لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم. خوب لیگ سال جاری یک اتفاق خوبی را هم داشت که آن ها افتتاح سالن شهدای هفتم تیر بود که فینال مسابقات در این سالن زیبا برگزار گردید و همه چیز دست به دست هم داد تا یک لیگ کشتی در حد کلاس دنیای را داشته باشیم.

وی با اشاره به قهرمانی با نماینده تاکستان در لیگ توضیح داد: قهرمانی تیم پتروپالایش بلیش تاکستان دور از انتظار نبود و با توجه به کادر فنی که در اختیار داشت و کشتی گیرانی که جذب نموده بود شرایط بسیار خوبی داشتند. کشتی گیران با کیفیتی هم در لیگ سال جاری حضور داشتند چه کشتی گیران داخلی و چه کشتی گیران خارجی همه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بودند. رقابت ها به حدی در لیگ نزدیک بود که در فینال تیم تاکستان با بانک شهر که تیم بسیار خوب مازندران بود با نتیجه 5 بر 5 به انتها رسید و ما توانستیم با توجه به کسب امتیاز بیشتر قهرمان لیگ کشتی آزاد شویم.

* حرف های بعد از لیگ تنها به جامعه کشتی ضربه می زند

معصومی درباره حاشیه های به وجود آمده بعد از اتمام لیگ مطرح نمود: همواره بعد از باخت یک سری حرف ها زده می گردد ولی به نظرم اصلا چنین چیزی نیست و این حرف ها تنها به جامعه کشتی ضربه می زند و هر کسی که اهل کشتی باشد دوست ندارد کشتی با این حاشیه ها روبرو گردد. امیدوارم این حرف و حدیث ها کمتر گردد و در آینده هم اصلا شاهد چنین رفتار ها و حرف ها نباشیم.

* آنقدر با پدرم به اردوهای تمرینات کشتی رفتم تا من هم کشتی گیر شدم

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کشورمان درخصوص اینکه چشد وارد ورزش کشتی شد گفت: پدر من مشوق اصلی من در کشتی بوده و امیدوارم که بتوانم جایگزین لایق و خوبی برای پدر خودم باشم. دعای مادر و پدرم و مردم عزیز کشورمان بوده که باعث شده است تا امیررضا معصومی به جایگاه کنونی برسد. مربیان و پزشکان زیادی زحمت کشیدند تا من بتوانم کشتی بگیرم و به موفقیت های امروز دست پیدا کنم. امیدوارم باز هم این دعاهای خیر نصیب حالم گردد تا بتوانم در مسابقات جام دنیای 2022 آمریکا هم مدال طلای امیدهای دنیا را تکرار و دل مردم را شاد کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: من از زمانی که چشم باز کردم خودم را در کشتی دیدم، چرا که پدرم همواره در تمرینات تیم ملی و باشگاهی حضور داشت و از همان کودکی به همران پدرم به اردوهای تیم ملی می رفتم و کشتی گرفتن بزرگان کشتی را از نزدیک می دیدم. همین رفت و آمد ها باعث شد تا من هم به کشتی روی بیاروم و وارد این رشته ورزش شوم.

* پدرم قهرمان دنیا بوده و راضی کردنش سخت است

قهرمان سنگین وزن امیدهای دنیا در پاسخ به این سوال که آیا از انتقاد های پدرت ناراحت می شوی یا نه؟ گفت: انتقادها همواره کمی تلخ است و من انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می کنم و سعی ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم و این موضوع برایم شیرین گردد. پدرم قهرمان دنیا بوده و راضی کردنش خیلی سخت است. برای همین هم باید همواره کشتی هایی را بگیرم که زیبا باشد. تمرینات و کوشش های خودم را ادامه خواهم داد تا عیب های خودم را بپوشانم و بتوانم با عملکرد خوب خودم دلش را شاد کنم.

* همواره دوست دارم یک پهلوان باشم نه قهرمان

معصومی با اشاره به کشتی پهلوانی تأکید کرد: هدفم همواره این بوده که نماینده شایسته ای برای کشتی ایران باشم و همواره دوست داشتم پهلوان باشم نه قهرمان.

* برای المپیک کوششم را می کنم، نتیجه دست خداست

قهرمان سنگین وزن امیدهای دنیا در انتها درباره کوششش برای حضور در المپیک پاریس عنوان داشت: برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات بزرگسالان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و تمام کوششم را به کار خواهم گرفت، اما موفقیتم دست خدا است و باید ببینم چه چیزی در تقدیرم رقم می خورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1968

به "واکنش پسر فردین به حرف و حدیث های کشتی ، پدرم قهرمان دنیا بود و راضی کردنش سخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پسر فردین به حرف و حدیث های کشتی ، پدرم قهرمان دنیا بود و راضی کردنش سخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید